Awsome helg

Japp, denna helg som var, var riktigt awsome!
Var ledig på fredag så tog det bara lugnt, kollade lite serier som jag missat och käkade god lunch och fixade mig lite, , åkte hem till Rebecca och tog det lugnt, kollade tv och vi eller jag rättare sagt började göra mig iordning haha!
Sen kom Denise och joinade oss och vi skulle göra våfflor av eget recept men det gick inte så bra haha, vart bara en stor jävla klump, usch, så det blev det och mackor till middag, mumma ;)
Sen fixade vi det sista sen drog vi ut och dansade hela natten lång! Grym musik, grymma människor, dock många retards men haha det gör bara kvällen bättre eftersom vi skrattade så magen gjorde ont!
Men fan vad kul vi hade, längesen vi hade det så roligt! Måste ha mer sådana kvällar!
Bilder har jag inga, Rebecca som har men tror fan inte vi tog så många kort haha, fail!

Lördagen sov jag ut länge eftersom jag kom hem väldigt sent den natten, men gick upp och började göra mig iordning direkt eftersom jag och älsklingen skulle in till stan!
Där gick vi i några timmar, köpte lite nödvändiga saker såsom extern hårddisk, äntligen! lite data grejer osv .
Sen åt vi god middag och sen gick vi på bio och såg Rango, sjuk film men så rolig :) dock visades den bara på Rigoletto , Rigan suger men hade bra sällskap iaf :)
Vi hade en riktigt mysig idag tillsammans, det har vi inte haft på länge! :)

Söndagen jobbade jag bara några få timmar men hade en dålig dag typ, var trött, seg och alldeles för otaggad för att jobba och datanörden man har till pojkvän satt bara vid datan halva kvällen så hade rätt så tråkigt, men det gick en bra film på tvn på kvällen så vi kollade iaf på den och gav varandra massage sen vart det sova :)

Så ja en awsome helg hade jag iaf, hoppas det blir fler sådana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0