Alone time

Ja nu när älsklingen åker iväg så förbereder jag mig på att vara ensam om kvällarna och det finns ju inget bättre än att kolla både nya och gamla filmer och serier!
Har ju köpt en extern hårddisk så laddar över allt till den och tar med den till papi! Eftersom vi båda måste lämna in våra datorer snart så vet jag inte när vi får tillbaka dem så lika bra nu att ladda ner allt, hehe .

Först alla Star Wars filmerna, har ju bara sett några av dem så ska se alla nu :)
Sen var det jätte bra kvalite på dem så klagar inte hihi!





Sen vart det alla 3 Screm filmerna, måste se igenom dem eftersom 4an kommer snart! Har bara sett första och andra tror jag .


Sen vart det hela säsong 1 och lite av säsong 2 av Vampire Diaries! Älskar den serien och kommer knappt ihåg början så ska se om :) ser alltid om alla serier haha, serienörd nejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0