Your amazing just the way you are

Jaha vad har man gjort idag då, inte ett skit vafan, vad hände med denna dag lix..?
Nej men jag har pratat med Jen, mami och papi, planerat litegranna you know, ska hinna med att träffa alla på hela helgen, med fredag ska jag träffa Jen, mami and the new guy för fika sen bio senare? We'll see..!

Har planerat att besöka tatueraren imorrn, hinner samtidigt umgås med bästaste Jen..!
Har kollat upp lite grejer som måste handlas inför resan som man får leta efter på fredag .
Suttit och kollat en massa lägenheter, hittade väldigt många fina i Solna men tror inte min baby vill bo där, haha .
Annars har jag min lägenhet här som jag förälskat mig i men hoppas bara den finns kvar tills vi bestämmer oss för att flytta, men den finns kvar än så länge, de bygger ju en massa nya i hel samma stil dock ligger de bara längre och längre bort, jag vill gärna bo nära tåget lix, så jäkla nice..!

Annars har jag bara chillat i sängen med serier, film och massa bubbelvatten, haha rolig historia det där..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0