Vad fan ska jag göra då..?

Ja nu är det bestämt, imorrn drar jag till Väsby för att möta upp syrran för att sen dra till Ted's Tattoo och boka tatueringstid, spännande! Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra, men tänkte kolla lite vad de har att erbjuda, har funderat på några tatueringar men är inte hundra procent säker på någon av dem!
Men jag kommer säkert på någon skit fin ska ni se :)
Jen ska ju också tatuera sig men hon ska först kolla priser osv men om det ser bra ut så bokar vi ju samtidigt! :)

Någon som har tips kanske..?




Någonting i den stilen kanske..?


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

om jag va du skulle jag vänta med att tatuera dej tills du är 100% säker på vad du vill ha.



Det misstaget har jag gjort att tatuerat mej bara för att ha tatuering.

Min första gjorde ja när ja va 14 och den ångrar ja nu. min andra gjorde jag på fyllan utomlands den ångrar ja. min tredje planera ja i flera år och den är jag nöjd med :)



kram

2010-10-19 @ 00:31:36
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0