SL Access

Har nu äntligen registrerat det på nätet för förlustgarantin, kan ju va bra lix..!
Snelhesten heter kortet haha, varför måste man ge kortet ett namn för lix..?
Men men fintfint namn och nu är det äntligen gjort, kollade även upp årskortets pris och gaah det var inte billigt det men ska väl ändå köpa det när jag kommer hem då jag åker tåg ja nästan varje dag så känns som att jag tjänar på det, nu när jag ändå fyller år snart..!
Dock så måste jag köpa det innan jag fyller år, åh jävla skit också, nu vart det knepigt! Annars kostar det 3000 gånger så dyrare, får se hur det blir nät lönen kommer, har ju ända fram till december på mig iaf, phuu .
Men man tjänar ju faktiskt 1000kr på att köpa årskortet så det är det ju värt och det positiva är ju att man slipper alla påladdningar varje månad som man kanske glömmer bort ibland..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0