Ny tatuering?

Ja då är det snart dags för mig att göra en eller två till tatueringar, ska bli spännande men har dock ingen aning om vad jag ska göra eller vart :S , panik .
Älsklingen fick ett presentkort på Teds tattoo men han vet inte vad han ska göra så jag tog den då, men jag vet ju inte heller haha, och den går ut nu i november så måste göra snart asså, shiit .

Funderar på en text men vet inte vad, skulle ju vilja ha typ Amor Vincit Omnia eller Love Lives Forever typ som bilden nedanför , men lite annorlunda osv osv .



Annars vet jag inte vad lix, vill ju göra ett F och ett hjärta men det väntar jag med tills resan eller nästa år, sen en stor tatuering men den väntar jag också med haha :P
Annars har jag ingen aning , fan skit ...

Här är systers och kusinens tatuering -



Schnyyygt

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0