Men hallå där

Vad har hänt på sistonde då?
Noooothing, haha nej skoja bara, har för det mesta jobbat, åkt hem några gånger till min älskade papi, syster och systerson, underbara <3 dock saknas en person, gör ont i hjärtan ibland men det är bara att bita ihop!
Ska snart hem dit igen för att hjälpa papi med massa papper osv som han inte kan någonting om, haha och han tror att jag kan det lix, men vi får se hur det går .

Annars då, jobbat en massa men skönt det med, att inte slösa bort dagarna på att inte göra någonting, men ibland är det skönt att få vara ledig :) Kommer mer och mer in på jobbet, man får sina rutiner, man lär känna folk mer och mer och en del får man mindre respekt för osv blabla .
Men det är massa tävlingar pågående och på g så jag taggar som fan :)

Är ledig idag och en glad nyhet är att min älskling är "sjuk" idag så han är hemma idag, yeey, äntligen en hel dag tillsammans utan några interruptions , så ska bara mysa idag, dock så måste han plugga (därför han är hemma) men några timmar får vi ihop och imorgon ska han in till hans skola för prov så då ska jag följa med innan så ska vi käka lunch och sen så får vi se vad som händer efteråt, dock vet jag inte vad jag ska göra när han gör provet, lär jag ta 1 timme eller nått, får se om det finns några affärer i närheten så man kan kolla i, inte shoppa utan bara kolla ;) haha .

Annars då, jo bara 2 månader och 13 dagar kvar tills vi åker till paradiset, grymt .


Nej nu ska jag byta om lite och borsta tänderna haha .

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0