Heldag med baby

Idag har varit en mysdag med älsklingen!
Först var vi hemma en stund på dagen, jag satt och glodde serier och älsklingen pluggade, sen tog vi tåget in mot stan, in till älsklingen skola för prov, satt utanför klassrummet och väntade, men han tog inte så lång tid på sig, satt där kanske 20-30 min, dock hade jag glömt min mobil hemma men älsklingen var gullig och lånade ut sin till mig så jag kunde sysselsätta mig när jag väntade, spelade movie quotes trivia och hänga gubbe, haha fett svårt ibland, de tar ord från nyheterna lix, läser ju typ aldrig det längre haha .
Sen när han var klar åkte vi in till city för att käka en tidig middag, mumma med Pizza Hut, sen tänkte vi dra på bio men går ingenting vi vill se så vi drog hem istället, så vi har haft en mysig dag tillsammans, för första gången på en vardag på hundra år typ ...

Men dagen är inte över än, vi ska väl se lite serier och kanske någon film sen och mysa i sängen :) åh..!
Dock vart det inga bilder, är inte så fotogenisk haha ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0