Update

Yes im alive!
Fick bara ett ryck och ville lägga ner allt, men självklart kan jag inte slita mig från internet och nu när jag har min älskling (iphonen) så går jag in ännu oftare haha x)
Men tänkte bara skriva vad som hänt de senaste dagarna, inte ett skit typ haha ...

I torsdags var både jag och älsklingen lediga så vi var bara hemma och hade det mysigt, jag mådde inte så bra heller då huvudvärken är igång 24/7 men jag klarade av dagen iallafall, på kvällen gick vi på bio och såg nya Robin Hood, jag hade förväntat mig att den skulle vara skit dålig då i princip alla på jobbet sagt att den var piss dålig, men jag tyckte den var helt okej, faktiskt :)



Sedan har jag bara jobbat, jobbat och jobbat, skulle egentligen jobbat idag men mådde piss så bestämde mig för att vara hemma .
Vi har haft älsklingens lillebror här hela helgen, så de två har haft det roligt iallafall medans jag, ja jag jobbade ju så no fun for me . Men får vara ledig nu i två dagar till sedan är det jobba igen, är rätt skönt ändå så jag kommer in i det där, om man är hemma för länge blir man alldeles för lat haha .

Och idag är det bara 2 veckor kvar tills älsklingens familj kommer hem! Hur ska vi klara oss i två veckor till haha, nej men ni ska bara veta hur skööönt det är nu, det är så tyst och man kan göra typ vad man vill utan att behöva bry sig om att det är någon hemma som man kanske stör , så jag längtar verkligen tills vi flyttar till en egen lägenhet men dock är det väldigt långt kvar :/ suger kyken .

Men idag har jag varit duktig iallafall, har diskat, plockat in och ur och in igen i diskmaskinen, tvättat vilket jag ska göra nu kom jag på, fan vad bra att jag tog upp det nudå, ska kila iväg och göra det nu .
Det ända som fattas nu är dammsuga och sådant skit, men det gör vi imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0