Hemma igen - update

Dryg jävla dag på jobbet, dryga människor, dryga timmar som gick alldeles för långsamma, nej usch ingen bra dag .
Men slutade vid fem eller lite innan så fick springa till tunnelbanan som jag precis missade, fitta skreks det i mitt huvud men nästa kom ändå 5 minuter efter, men det gjorde så att jag missade  mitt första tåg, så fick ta nästa .
Väl framme i v-tuna mötte jag upp älsklingen och vi gick och handlade till middagen ikväll, självklart blev det tacos! :D galet gott .
Vi kollade nyss klart på reprisen av Djävuls rallyt, hahah fan roligt program det där :)

Annars ikväll ska vi bara chilla och mysa med varandra! En perfekt fredagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Haha jaah =D

SKa du hitta på nåt kul i helgen? :D Har ni fint väder?

2010-05-21 @ 21:31:28
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: maria

super fin blogg :)

2010-05-22 @ 02:04:21
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0