Biomys med älsklingen!


En rebellisk flicka skickas till en kuststad i södern för att tillbringa sommaren hos sin pappa. Genom deras gemensamma kärlek för musiken hittar duon tillbaka till varandra.

Skådespelare:
Greg Kinnear, Miley Cyrus, Liam Hemsworth, m.fl.


En riktigt kärleksdrama film , så jag ska sitta under hela bion till älsklingen bah åååååhhh eller så där gör du aldrig mot mig?! haha nej skojade bara , ska bli kul att se den då alla jag frågat sagt att den är mycket bättre än vad de väntat sig så hoppas :)

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

heej hur är läget? :)



förlåt för att jag är så kass på att svara på kommentarer och hänga med i din blogg.. ska skärpa mig!! de lovar jag.

har haft lite mycket att göra, därför jag inte hunnit kommentera på ett tag.

2010-05-25 @ 02:23:12
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Jag tog körkortet idag :D

2010-05-25 @ 21:07:55
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0