Ännu mer bråk

Ja nu har vi nog märkt här hemma att nu när valparna är här så går det inte att ha båda hundarna hemma, de bråkade tidigare idag men jag stoppade det, sen nu på kvällen så bråkade hundarna igen!
Hörde hur det bara skreks och skälldes och älsklingens lillasyster Frida (lill-Frida som jag kallar henne här på bloggen) skrek på hjälp, när jag springer dit ser jag hur älslkingens låtsas-papi verkligen lyfter upp båda hundarna och sliter dem ifrån varandra! Medans jag stod och tröstade lill-Frida då hon vart väldigt rädd .
Det vart ju inte bättre av att vi hade grannhunden här med, då det har varit lite problem med grannarna , ingenting jag tänker skriva här, är nog för personligt för dem .

Men som tur var vart ingen allvarligt skadas, ingen blödde eller någonting sådant utan de båda och valparna klarade sig . Varför de bråkar? Jo för att de båda är fan psykos, Flisan vill ju så gärna in och kolla på valparna, typ som det är hennes också, men Smulan blir bara arg och försöker skydda sina valpar .

Tur som det är kommer vi bara ha Flisan hemma när de åker utomlands, kommer nog inte klara av att ha alla hundar hemma pga av det ikväll .

Usch hatar när det blir såhär, man blir ju fan lite skraj då de ser ut som de ska ha ihjäl varandra ;o
Och om ingen hade varit hemma så hade det inte varit någon hejd på någon utav hundarna, så en hade ju blivit dödad lix, de är ju som sagt jakthundar så de vet ju lix vad de gör .
Visst smulan är väldigt liten men hon är pigg och stark medans Flisan är större men hon börjar bli gammal nu .

Nej får hoppas att detta inte händer igen!

Kommentarer
Postat av: Rora

SV: Det är inte svårt alls om man älskar serien! Såg tre säsonger på två veckor ;) haha

2010-05-07 @ 23:43:27
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0