3e maj 2010

Godmorgon på er!

Vaknade för kanske 1 timme sedan men har kollat igenom en massa på datan och lite bloggar, ätit frukost och ska snart klä på mig för att gå till gymmet .
Det som står på schemat idag är BP kl 12 (hoppas jag inte får världens träningsvärk igen, haha) , efter det ska jag till centrum för att handla någonting till lunch, sola , chilla hemma och bara ta det lugnt :)
Härligt väder är det ute också så ska nog sitta ute med hunden och mysa :)

Igår på jobbet gick det bra, dock fanns det inte så mycket att göra, vi var 5st i foajen vilket jag inte fattade, det räcker med typ 3st, men vi hade roliga konversationer om allt mellan himmel och jord .
Men jobbade till 22 och det sköna med foajen är att man får gå vid den tiden, inte övertid eller någonting, så jag kom hem tidigt till min älskling som satt och väntade på mig :)
Var rätt trött när jag kom hem så vi låg bara och kollade på tv tills vi somnade, det var så mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0