17 maj

Godmorgon underbara lediga måndag!

Vaknade för en liten stund sedan men är fortfarande trött, huvudet är inge bättre och är täppt i ena näsborren, wtf lix? Men annars är jag okej , skönt att få vara ledig idag så jag hinner med massa grejer, ska städa och fixa lite saker :)
Så kommer min dag se ut iallafall :)

Igår så låg jag och kollade på massa pokémon avsnitt och sedan på filmen Alice i Underlandet, gillar den asså!
Alice, Alice , The Alice
Sedan kom älsklingen till sängen och vi kollade på Two and a half men, han ville kolla på mer men jag var typ dödstrött :/ så vi gick och lade oss och hade det mysigt tills vi båda somnade :)

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !

De säger tack o tack :) Haft en bra helg ? :)

2010-05-17 @ 19:24:03
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0