Träningsdags!

Håller på och vädrar, har städat upp allt från golvet, lagt in alla kläder i garderoben och byrån och har bytt sängkläder, fan vad fint det blev helt plötsligt! haha :) men känner mig duktig som gjorde allt det där då jag inte var pigg alls för det, men nu är jag pigg och redo för en träning med älsklingen, han slutar om 30 min så då ska jag gå till gymmet och möta honom där!

Efter gymmet blir det dusch sedan såg jag att de hade köpt vattenmelon så jag vet vad som kommer ätas ikväll, hehe! Eftersom jag försöker sluta med socker osv så ska jag börja äta frukt istället, då det är mer nyttigare socker, fruktsocker . Visst har massa godis kvar från typ båten osv men ska nog spara det tills helgen, då det är påsk :) Vi lär inte fira påsken direkt då vi är ensamma hemma, med hunden eller hundarna tror jag att det blir, men vi ska iallafall hitta på lite saker, jag vill främst gå på bio, vill se draktränaren haha :) sedan ska vi åka och kolla på träningskläder och saker till älsklingen, själv behöver jag det med men plånboken skriker att jag inte kommer ha råd, men ska kolla efter ett par byxor iallafall :)

Nej nu ska jag fixa in lite musik i iPoden och sedan göra mig iordning för träning!

Kommentarer
Postat av: f

ja eller hur :/

2010-03-30 @ 16:16:38
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: linneagrahn

sv; tack så mycket, din är också fin :) Jasså, jaa top model kan inte vara dåligt :D

2010-03-30 @ 16:38:36
URL: http://linneagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0