Torsdagen

Godmorgon på er!
Ligger här i sängen och bara chillar, i min älskade aik tröja och svarta hotpants till det, kan ju inte bli bättre eller vad säger du älskling ;) hehe .

 

Men denna dag bjuder på en varm säng och massa te och halstabletter och många braiga filmer!
Har fortfarande sjukt ont i halsen och det blir inte bättre :/ vet inte vad jag ska ta mig till, kan knappt prata för att det gör ont och så ska man jobba hela helgen då det innebär att man måste prata hela tiden ;o men vi får se hur det ska lösas :)

Just nu tänker jag på hur jävla hungrig jag är så ska nog gå och göra iordning frukost och efter det ska jag städa lite och sedan ta en liten promenad ner till affären och handla lite :) behöver typ lite gott i mig och ska handla massa apelsinjuice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0