Tips!

Tänkte tipsa er om typ det bästa sminket som finns, det är helt naturligt, mineralsmink . Finns allt man kan tänka sig, det är det bästa sminket jag någonsin haft och det är jätte billigt! Dock finns det inte här i Sverige men jag beställer från deras hemsida .

Det jag använder därifrån är -
Concealer
Foundation
Blush
Finishing powder
och ibland ögonskugga .

Sedan har jag ju massa olika färger på allting också, förutom concealern, då man är brunare på sommaren och lite ljusare på vintern .
Blush har jag en som är lite rosa/röd då jag älskar den färgen, anväder typ varje gång jag sminkar mig och så har jag en som är samma som min hudfärg men är glittrig, brukar använda den då jag är brun och vill att huden ska lysa upp lite, få lite skimmer på kinderna, pannan osv . Låter kanske wierd men det blir hur fint som helst!


Du ser sminket i mitten , vill bara säga att deras borstar är to die for , de är hur mjuka som helst och man kan använda dem hur länge som helst!
Finns borstar till alla smink sätt, finns till concealern, till foundation, ögonskugga, blush, ja allting :) jag har själv 6 stycken borstar :)

Men man får sminket i små runda askar som ni kan se på bilden och det är hur bra som helst, man får plats med så mycket i necessären!

Det jag vill komma fram till är att detta smink är inte bara bra utan det är billigt, naturligt och bra!

Så detta är mitt sminktips till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0