This is my life, it always has and it always will be -



Ja igår firade vi hela 3 år, helt sjukt att vi varit tillsammans så länge, som man säger, tiden går fort när man har roligt :)
Men igår hade vi det jätte mysigt! Vi tog en liten biltur in till stan, hämtade ut biobiljetter och hälsade på de jag jobbar med :) sedan gick vi och åt jätte god mat och satt bara och pratade om massor med saker och planerade lite, vi har ju alltid saker vi vill ha eller göra så vi försöker så gott det går planera det mesta :)
Sedan gick vi till Rigoletto och såg på bio, vi såg på Green Zone som var hur bra som helst :) sedan åkte vi hem och hade det mys i sängen med film var det tänkt men hade laddat ner fel film hehe x) så vi hade tvn på och vi gav varandra massage, men vi båda var trötta så vi somnade runt 12 men det var mysigt iallafall :)

Nästa gång vi kommer hitta på något kommer vara på fredag, alltså om en vecka! Då det blir kryssning, yeey :)
Ska bli kul, har inte åkt båt sedan jag var liten lix, så jag ber till gud att jag inte blir sjösjuk eller något men det kan nog lite alkohol lösa ;) hehe .

Nej men vill bara säga att jag älskar min bebbo, han är det bästa som har hänt mig, vi har gått igenom mycket, mycket skit men vi har tagit oss igenom allt det där, vi klarade allt för vår kärlek .
Det är ju lix bevisat att vi verkligen älskar varandra, annars hade vi inte varit här idag . Lix jag kan inte tänka mig ett annat liv, någon annan än min Freddy, han är mitt liv, han äger mitt hjärta . Lix det är inte jag och han längre utan det är vi . Jag skulle kunna skriva mer än miljontals ord om hur mycket jag älskar honom, hur mycket han betyder för mig, men för mig räcker det att säga, han är mitt liv, min värld .

Jag älskar dig
Forever and ever , baby <3

 


Kommentarer
Postat av: Classy

Fint skrivet och härligt att ni hade det bra igår :) Å så ett STORT GRATTIS på treårs dagen :)



Skönt att du fortsätter med bloggandet gumman :)



Nja, det har bara blivit värre. Men hoppas på att de vänder snart så jag blir frisk, hatar verkligen att vara sjuk! :P



Kul med kryssning föresten ;)

2010-03-19 @ 21:25:10
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0