Sunny day



Hejsan på er!

Har inte denna dag bara varit underbar! Eller inte .
Det enda som varit underbart med denna dag är solen som lyste upp hela rummet, stod där och njöt bara :) , trevligt sällskap, mina medarbetare då inte kunderna ... och tiden som gick så fort att jag inte hann inse att det bara var 15 min kvar tills jag slutade då jag kollade på klockan :)
Annars har dagen bara varit skit .

Det började med att jag fick skjuts av älsklingens låtsaspapi till jobbet (då han ändå skulle till Tyresö) men han hade dock glömt ta ur ett dött rådjur från bilen så hela bilen stank något så fruktansvärt, typ surt och gammalt äckligt blä . Så den skjutsen var ens inte värd att åka då jag bara mådde illa, typ satte och bad om att han skulle röka i bilen (som han brukar göra vanligtvis) så att lukten skulle försvinna . Men det gick fort att komma in så kom rätt så tidigt till jobbet , men skönt det då jag slipper stressa att byta om osv :)
Sedan har dagen bara flytit på, med kunder som är trevliga, otrevliga, psykiska, störda och oallmänbildade .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0