Snöoväder, wtf?!

Ja det var ju ingen god morgon här inte, för det första så öser snön ute så det blir man ju inte direkt taggad av, och för det andra så har jag bara ännu ondare i halsen då jag har börjat hosta, typ rethosta? why man why? Orkar inte så det har inte blivit många sovtimmar inatt inte :/

Men idag bjuder denna dag på lite chill här hemma och sedan ikväll ska jag iväg och jobba, är inte ett dugg taggad då halsen gör ont men får göra det bästa av situationen :) ska inte klaga -.-
Ja men nu ska jag äta lite frukost sedan är det våra bästa år som gäller!

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

snöar de i vallentuna??? :O . i brottby lyser solen och snön smälter på...



vi reste ju runt över hela thailand på mc, båt , å flygplan. vi ville se så mkt av landet som möjligt. phuket är för turistat för min smak. paradiset fick man se när vi öluffa på andra sidan landet och så på phi phi. =)

2010-03-12 @ 10:59:17
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0