Our history <3

Detta är vår historia, dock uteslutar jag vissa för personliga saker .

Jag började i en ny skola med helt nya människor i en helt annan del av stockholm, kände mig rädd och osäker då mitt självförtroende inte låg på topp då allting är nytt, jag kände en människa där men vi var inte så tighta då vi haft problem men hon och jag blev vänner igen så jag hade lite hopp om skolan iallafall . Dagarna gick och jag skaffade nya vänner rätt så snabbt, speciellt mina vänner som jag har nu <3 .
Andra terminen på första året hade vi en lektion tillsammans med treorna, det var Geografi som jag inte kunde bry mig mindre om, men jag gick iallafall men sov för det mesta på lektionerna , haha . Det var då jag såg dessa killar, de gick i trean fast i danderyd , men de hade några lektioner i vår skola, ingen aning om varför men hey jag klagar inte . De alla var typ datanördar och allting började med att den enda killen skrev till mig på Playahead, ville väl bli någonting mer än vänner men jag vill bara bli vänner och det blev vi, sedan kom den andra och skrev till mig på Playahead och msn, flirtade och hade sig men jag ville inte, sedan kom den tredje killen, skrev till mig på Playahead och småflirtade lite och jag var fast, gillade honom som fan och vi började prata mer och mer, vi träffades ju i skolan då vi hade samma lektion osv, han fick mig att le, han fick mig att må bra igen :) och söndagen den 18de frågade du om jag ville bli tillsammans med dig, och jag svarade att jag inte visste då jag var osäker på både dig och mig själv då de tidigare killar jag haft varit riktigt assholes, men tillslut svarade jag ja för att se vart det skulle leda någonstans . Jag gjorde rätt val, för dessa dagar då var jag så nykär och glad att livet hade fått sig en mening igen, ville bara leva för dig och göra dig lycklig så som du gjorde mig lycklig . Vi var där för varandra, jag var med när du tog studenten, när du skaffade ditt körkort, då jag hade sommarlov och du jobbade men jag bodde hos dig väldigt ofta :) Och den 31 augusti förlovade vi oss och var ännu lyckligare .
Sedan på hösten började skolan igen och det var inte sig likt då du inte var kvar, men jag klarade av skolan och plugga järnet och fick mvg i nästan allt och jag var nöjd med mig själv . Det året var bra för oss, vi var nykära och lyckliga :) Men året efter, 2008 var en jobbig tid för oss, då vi tog massa pauser från varandra för att klura ut vad vi ville, men vi klarade oss igenom det och den sommaren åkte vi två själva till Rhodos i två veckor och hade det helt underbart, då insåg jag att det vår så jag ville ha det, bara vi två leva tillsammans till livet är slut .
Sedan började jag skolan igen och du fortsatte att jobba, vi flyttade väldigt ofta också, hehe . Jag flyttade till dig, sedan bytte du jobb och vi flyttade hem till mig, sedan bytte du igen och bara du flyttade hem till dig, men jag stannade kvar hemma . Sedan började allt skit, vi bråkade väldigt ofta då vi var osams om massor med saker, det vart nyår som skulle vara underbart men slutade i fiasko, vi tog en lång paus och vart tillsammans igen och så var det väldigt länge, men vi var fortfarade väldigt osams om saker, då du gjorde massa misstag och många vart sårade . Detta var en väldigt jobbig tid under år 2009, ända fram tills runt oktober, november, då det äntligen blev bra mellan oss, den tiden imellan vill jag bara glömma men det kommer jag aldrig kunna göra, men jag försöker att inte tänka på det . Och sedan vart det december och jag fyllde år och det var julafton som vi firade fint, sedan nyår då vi firade in det nya året med varandra och lovade att ingenting eller ingen ska komma mellan oss igen .
Och nu är vi här, snart fyra månader på det nya året och vi har bara haft det underbart, vi båda jobbar och vi bor tillsammans, jag älskar min bebbo mer och mer för varje dag som går, vi har bokat resa till nästa vinter så det var ett "big step" för oss då det är långt kvar men vi kommer inte göra slut innan som många kanske tror . Vi ska nu på fredag på kryssning och festa loss och vi firade nyss hela 3 ÅR TILLSAMMANS , vilket var underbart och vi har många år att fira framöver!

Så detta var vår historia, drog den lite kort , hehe :)



Vår första bild tillsammans, gaah så små vi var då x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0