Nothing to do

Japp nu sitter jag här helt färdig för avgång men har ingenting att göra, fine ska gå om 15-20 min men iallafall, tiden går inte fort om man bara sitter ner, haha .
Men hoppas kvällen kommer gå bra och fort så jag kan komma hem till min älskling som jag saknar så mycket, vi kommer inte hinna träffas mycket idag då jag typ måste sova på dirren när jag kommer hem då jag börjar tidigt imorgon, jobbar heldag så han och jag kommer typ inte hinna ses på hela helgen :/ segt som fan .
Tur att vi har mobiler då så vi kan sms med varandra ibland iallafall, då jag har rast eller inte har någonting att göra x) nej ska gå in och kolla vilka som jobbar ikväll och sedan busa lite med hunden sen dra mig ner till tåget .

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll :)

Glöm inte att Green Zone och Remember Me (med snygge Robert Pattinson) har premiär ikväll, två bra filmer att se på bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0