Måndags bio

Godmorgon bloggen!

Vaknade för kanske 1 timme sen av en väldigt konstig dröm, dock kommer jag inte ihåg vad det handlade om men kommer ihåg att den var väldigt wierd . Som alltid då , haha .
Sitter just nu och kollar på Våra Bästa År som vanligt och ska snart göra iordning frukost och mig själv . Idag är det bio som gäller! Ska gå kl 13.30 på bio med pojkvännens lillasyster och sedan ikväll ska jag på bio med syrran, ska bli kul :)

Igår var båda jag och älsklingen så uppspelade över resan så att vi var extra gulliga mot varandra :) vi båda längtar hur mycket som helst, och tror att resan kommer bli underbar, den bästa vi någonsin kommer att få . Än så länge iallafall :) tror att vi kommer hinna med många resor under vår livstid :)

Nej men nu ska jag fixa iordning allting :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Oja :D Haft ett bra sportlov? :D

2010-03-01 @ 15:25:12
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0