Lönedag

Godmorgon underbara torsdag!

Idag är det löning och fick mer än vad jag väntat mig då jag inte jobbade mycket under den perioden, så det var riktigt najs det :) har iallafall lagt undan och betalat lite saker men har fortfarande mycket kvar då det är kryssning imorgon! :)
Haha direkt när klockan vart tolv så gick jag in och kollade hur mycket jag fått x) får ju inte min lönespec hit då jag fortfarande "bor" hemma i Tumba, lite jobbigt att få allting dit men orkar inte adressändra, så mycket post får jag väl inte x) haha . Märker jag väl när jag åker hem till Tumba någon dag .
Det värsta är väl att allting kommer spenderas på kryssningen, men äsch va fan, måste ju få leva lite :)

Jag vaknade fan rätt så tidigt idag och jag är inte så överdrivet trött, så det är najs det :) funderar på att ta en promenad med hunden lite senare men vi får se :) kanske gör det senare när älsklingen slutar så då kan vi gå och möta honom! Kommer ihåg att vi alltid gjorde det när han jobbade på sitt förra jobb, varje gång man var ledig eller hade lov i skolan så tog jag hunden eller hundarna var det då och gick och mötte upp honom, lika söt varje gång var han när man kom :) men det är han nu med, han kör med sin fula stil att han inte känner mig, hahahah .

Nej asså det känns konstigt nu, klockan är tidigt och jag har redan hunnit äta frukost, så vad ska jag göra nu? x)

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

häääärligt med lönedag :D

2010-03-25 @ 13:56:59
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0