Hemma med älsklingen

Nu är jag äntligen hemma med min älskade älskling, har varit det en stund men har hållt på med lite grejer innan jag satte mig här . Men är så glad att få vara hemma igen med min baby, har saknat honom hela dagen, skulle kunna säga så hela dagen för det är sanningen . Känner bara en sådan stor kärlek till honom, tror ingen kan förstå detta eftersom alla har olika känslor , olika kärlekar till varandra . Men vår kärlek är unik, inte som alla andra .
Det är svårt att förklara utan att det ska låta vanligt och smörigt, men han är min värld, det har han varit sedan dag 1, han är mitt allt och vi kommer alltid att vara tillsammans .

 

Dör du, dör jag


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack så mycket! :D

2010-03-09 @ 22:35:31
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0