Godmorgon eller inte

Nej asså fy fan vad trött jag är, detta borde inte få vara lagligt, så trött är jag, ändå har jag sovit massa timmar, eller ah somnde kanske runt 23 igår och upp kl 7.30, usch :/
Så idag är det jobba igen men slutar tidigt, alltså kl 17, så jag hinner göra någonting ikväll, wiho!
Nej men jag har märkt nu när jag jobbat så många dagar i rad, hur människor är så jävla dumma i huvudet ibland, asså jag menar verkligen det, en del är jätte otrevliga lix va fan har vi gjort för att förtjäna det? , en del ställer så dumma frågor att man typ bara vill dö, som igår kom det en tjej fram och fråga "hej har ni popcorn?" , nej du har bara gått till Sveriges största bio och nej vi har inte popcorn, aboslut inte varför skulle vi ha det?, dööh .
Och sedan blir man så trött på spydiga kommentarer också från folk . Det var en kärring igår som klagade på att det var så äckligt att det var så mycket popcorn på golvet . Eller det hon sade var - Fy fan vad äckligt det är här, du eller ni borde anställa någon som tar bort det här! . Det var när foajevärden hade släppt in över 500 personer till bion .

Åh blir så trött på folk alltså . Men ska åka nu så ni får ha det så bra så hörs vi ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0