Fiddeli goes housewife

Gosh såhär ensam hemma har jag inte varit på länge, de andra stack till gymmet för att ja gymma haha, eller lill-Frida följde väl med för att inte vara iväg från sin mamma, antar jag?
Usch jag vill också gymma :/ fan nästa lön ska jag ta mig i kragen och gå ner och fixa gymkort asså, känner att det börjar bli dags, vore najs om man får familjerabatt eftersom jag ändå bor i samma hushåll som de andra och ja alla här heter ju inte i efternamn så det vore ju inga problem tycker man ju :)

Nej så nu är jag ensam hemma eller okej hunden är hemma men det räknas ju inte, inte så mycket sällskap till den hunden, kommer ju bara fram om man har någonting att äta , haha .
Nej men jag har varit duktig och diskat all disk som var i diskhon, och så ska jag laga middag, känner att jag vill äta något som man kan äta mycket av och kan ha i matlåda :) så det blir spagetti bolognese! MUMMA!
Köttfärssåsen som jag gör är helt underbar god asså, men någon dag ska jag testa lite nytt, så att man kan variera lite, det händer inte här hemma kan jag ju säga, förutom igår då hans mami lagade raggmumnkar, sjukt längesen jag käkade det, men de vart inte så jätte goda eller det var mest för att jag hade mintsmak i munnen efter mina halstabletter, haha .

Så ikväll ska jag vara duktig att laga middag, är dock jätte hungrig nu men måste ju vänta tills de är klara :/ har ju bara käkat frukost idag då jag inte fått någon tanke alls på att äta lunch, haha knäppt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0