Why do you have to ruin everything?

Älsklingen sade minst 4 gånger imorse att läkaren stänger vid 10 så måste dit tidigt men självklart somnar jag om och glömmer bort, tänkte väl att de stänger vid 17 så kan dra dit närsom men nej, innan 10 och klockan är nu 12, fan ... Får dra dit imorgon, ingen sovmorgon för mig inte .
Sedan har jag sovit sjukt dåligt inatt, mardrömmar som vanligt och samma mardröm som alltid, fan blir trött på att jag inte kan få drömma om någonting annat, det är alltid samma person, samma jävla fitta ...
Så är inte så speciellt glad idag så ska ner till gymmet om ett tag och träna sedan ut och springa, springa bort alla mardrömmar och tankar och försöka få in lite nya tankar i huvudet .

Ska ner sen för att handla lite gott och smått, lite nödvändiga saker för att sedan bara ta det lugnt ikväll, orkar fan ens inte göra någonting längre, känner bara att jag mär sämre och sämre .
Känner bara att jag behöver komma ut lite, få borta hemska tankar och försöka må bra igen .

Har egentligen jätte mycket att säga men vill inte sjunka så lågt, för egentligen betyder allt detta ingenting , eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0