Vem försöker jag lura?

Jo bara mig själv typ .
Bestämmer mig för att glömma allting, allt gammalt men inte då, minnerna kommer bara upp oftare och oftare och det blir inte lättare att man sitter och oroar sig heller över någonting som inte kommer hända men som faktiskt kan hända, för man vet fan aldrig , iaf inte jag längre . Kanske låter väldigt bittert och fel men det är så det är .
Om en annan sitter och säger massa saker till den jag älskar är det ju såklart att jag blir sur, ledsen och orolig , speciellt efter allt som sagts förut ... Kommer aldrig glömma de orden, förlåt men det är så det är, för de orden sårade mitt hjärta och finns alltid i mitt hjärna . Men men skit samma .

Det viktigaste är att jag vill glömma men jag vet inte hur, hur får man bort dåliga gamla minnen?

Men nu ska detta inte bli värsta deppinlägget men ville bara få ut detta ...

Kommentarer
Postat av: Classy

Va mysigt :) Jo då helgen va bra för mig med, blev mest lugnt faktiskt :P

2010-06-01 @ 13:06:37
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0