To many updates

Halloj på er!

Skriver inte så mycket nu förtiden då jag inte har någon lust alls, ingenting att skriva om eller ingen inspiration alls, men ska försöka komma igång lite smått :)
Har inte gjort någonting alls de senaste dagarna, har solat varje dag lite grann och jobbat kväll varje dag så har inte haft tid för någonting haha, fan vad värdelöst det lät men det är sant, men nästa helg är jag ledig? i think, haha .
Men behöver jobba, behöver mer timmar, behöver eller rättare sagt vill ha mer pengar .

Med pojkvännen går det bara bra, dock har vi en liten kris som vi måste gå igenom men det gör vi tillsammans och vi hjälper varandra så vi klarar det, för det gör vi alltid! Annars är det gulle mellan oss, vi myser, skrattar, jävlas osv som vanligt :)

Annars har jag inte mycket alls att skriva om, hmm , tråkigt inlägg detta vart men men .

Ska äta mina pannkakor jag nyss lagade , mumma på det!

Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !

Ah så bra:)

2010-06-04 @ 12:46:45
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0