Tjoare!

Godmorgon!

Uppe samma tid som alltid på morgonen, men alltid lika skönt :)
Idag händer det inte mycket alls, ska typ lägga mig ute och sola en stund, sedan ska jag ner till gymmet och träna, måste röra på fettet haha.. Annars händer det inte mycket alls idag , i think .

Igår så var jag och älsklingen duktiga som sprang ut och sprang spåret igår när klockan var runt åtta, dock var det lite jobbigt då det typ är stim av flugor och mygg, men man får springa med huvudet neråt haha x)
Sedan lite stretch hemma sedan in i duschen och så lade vi oss i sängen och kollade på True Blood, sen somnade han på typ en gång haha, jag låg och kollade på Sex and the city och Two and a half men, alltid lika roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0