Sitter fast i rummet

Nej jag är inte inlåst, utan jag har en liten valp utanför som sitter och väntar på att attackera mig!
Valpen började kraffsa på dörren så jag gick ut och kollade vad den ville, då hoppar han på mitt ben och börjar bita i mina fötter och mina tår, ibland gör det fan ont, haha . Så vill inte gå ut mer :/
När jag väl gått ut kommer jag inte in igen, vill inte att valpen ska komma in i rummet, den kan försvinna och hitta alla möjliga saker haha x)

Annars då?
Det regnar ute, that sucks, men det är en orsak till varför jag kan sitta inne och glo film/serier men hade velat ligga ute i solen idag men får bli när solen kommer igen :)
Kl 11 ska jag till Vårdcentralen igen för att kolla upp örat och jag hoppas jag får en mirakelkur så det verkligen går över nu, för just nu har jag huvudvärk 24/7 ...
Sedan ska jag ner till gymmet, tänkte dra ut och springa också men i detta vädret så blir det nog att jag springer inomhus på gymmet istället .

Sen ska jag bara hem och chilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0