Ojoj vilken kväll



Hann inte skriva igår innan vi åkte till Täby men vi åkte dit för att gå på Twilight Movie Night!
De visade alla tre filmer på raken och självklart längtade man till den tredje filmen!
Men det var kul, dock lite segt men ska inte klaga . Tjejer skrek när Edward dök upp i första scenen, när Jacob dök upp i första scenen osv :P löjligt tycker jag men men .
Dock tog det en jävla tid för de som jobbade där att komma igång med allt, de skulle dela ut massa saker som tog fan 20 min varje gång och ja de var sega helt enkelt . När det var dags för tredje filmen så hade jag typ ingen känsel i arslet, brukar typ dö efter en film då det är så trångt men nu var det ännu värre, kunde typ inte sitta still och det var både varmt och kallt osv .
Nej så det blir nog inge mer sånt här för mig men det var kul iallafall!




Kommentarer
Postat av: maria

sv: gött :) joo samma här!

Hur var eclipse då? :o

2010-06-30 @ 19:18:03
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0