Nytt i garderoben



Svart klänning - H&M
Vitt Linne - GT
Marinblå kavaj - H&M

 

Klänningen sitter skit bra och är hur skön som helst, faktum är det att jag inte haft en svart klänning på hur länge som helst så denna var perfekt!
Vita linnet från gt är det skönaste ever, sitter lite löst och materialet är hur skönt som helst, dock sitter det lite stort för att vara xs men det fungerar .
Kavajen har jag inte fått hem än tyvärr (men tog med den iaf) beställde den för flera veckor sedan, tror det gått över 1 månad till och med, ja hm är inte snabba på att skicka grejer iaf det är ett faktum! Men älskade färgen och jag hoppas att den sitter bra för annars blir jag piss sur då den typ är slutsåld ... Men jag hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0