Härliga soliga dag!



Fan vilken underbar dag!
Är inte ett dugg deppig och sitter och njuter av solen med hunden, så jäkla gött! Dock så jobbar jag ikväll men det blir dessutom bio ikväll med älsklingen och hans pappa, har ju träffat honom många gånger innan så det är ju inte den där "träffa pojkvännens pappa för första gången" stunden, hallå vi har varit tillsammans i 3 år, har träffat typ alla som det går att träffa, haha . Nej men det ska bli kul :)

Idag har jag iallafall hunnit med två vändor till vårdcentralen, först tog jag en spruta hejdå 540 kr , sedan gick jag och handlade jordgubbar sedan gick jag tillbaka då jag kom på att jag var tvungen att boka om en tid hos en läkare som ska kolla mitt öra, har fan fortfarande skitont och orkar inte med det, måste fixas innan Thailand iallafall, ja jag vet det är typ 6 månader kvar men jag har haft detta problem i över 1 år nu så måste fixas!

Har precis gjort mig iordning nu och ska ut i solen igen snart :)
Det har ju börjat nya på jobbet så det ska bli kul att se vilka de är, kanske någon man känner?



(ignorera det suddiga, haha mitt finger)

Kolla sötnosen, ligger på gruset lix?
Själv har man största madrassen, hehe ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0