Godmorgon!

Eller inte , vi var ensamma igår och lill hundens värld går typ under om matte och husse inte är hemma så hon låg inne hos oss hela natten, först tar hon min plats så jag fick ligga nere vid älsklingens fötter, haha , sen lade jag mig där uppe igen nej då ska hon ligga emellan oss och slicka ren sig i hundra år så jag har typ varit vaken sen 6 imorse, inte okej . Sen kom den andra hunden in och ville upp i sängen men då sade jag ifrån och så kommer katt jävlen och jammar att han vill ut, gaaah jävla zoo det är här lix .
Så nu är jag skir trött men kan inte somna om, så ska chilla lite i sängen sen ska jag lägga mig och sola och försöka sova lite, annars kommer jag vara död hela dagen och kvällen :/

Juste såg igår att lilla Hugo Rosas hade härmat mig med mitt inlägg om bloggarna, haha vilken troare...

Kommentarer
Postat av: Louise

okej:)

2010-06-24 @ 23:41:39
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0