Detta var jag med om igår...



Inte den roligaste kvällen att jobba på kan jag ju då säga..
Polisen stormar inte och säger att alla ska ut nu, klart man får panik då man hört att folk tyckte det luktade gas, personlen som satt nere i kassan fick ju ont i näsan och huvudet osv .
Dock var det ju inte gas de hittade som tur var!

Men man märkte hur folk reagerade när detta hände, en del sprang ut för sitt liv, en del tog det lugnt och gick ut varsamt och sen var det de som är helt dumma i huvudet som ställer sig och köar för att få pengarna tillbaka, men hallå? Alla ska ut! Pengarna eller livet typ?

Väl ute på hötorget kommer alla fram och vill ha pengarna tillbaka , jo men visst ska bara kolla hur mycket pengar jag har i fickan, juste ingenting! Fan vänta lite så får ni ju ersättning, jisses!
Det roliga var att folk kom fram och frågade om andra biografer hur deras filmer gick?! - Jo men vänta jag ska kolla på min låtsas data som jag har här framför mig, döööh ...
Nej vi alla fick nog så vi gick lite längre ner bort från alla, vi informerade alla om vad som hände och hur ersättningen kommer komma tillbaka till dem sen gick vi .

Vi stod där ute ett bra tag och frös men tillslut fick vi gå in igen och avsluat dagen ...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0