Dags för jobb igen

Yes efter min lediga helg så är det dags att börja jobba igen, är inte eldig förens tisdag, i think? men men pengar är det iallafall . HUmöret är inte på topp och huvudet värker .
Väntar fortfarande på svar från läkaren att det ska vara något fel men det lär det inte vara, haha kanske låter fel men att betala 150 kr för att höra att man äter dåligt så kunde jag lika gärna stannat hemma för det vet jag själv .
Efter jag tagit blodprov har jag varit jävligt öm i armen och nu ser den helt fucked up ut, blå/grön i hela armvecket, typ som ett blåmärke, jävla cpn ...
Då får jag gå ner igen till en annan läkare och sa vad han/hon har att säga, en annan läkare sade en sak medans sjuksköterskan sade typ samma medans läkaren denna gång sade något helt annat, gaah blir galen .
Måste få bort smärtan innan Thailand ...

Men nu ska jag inte vara allt för bitter :) har ju min älskling som jag saknar massor, längtar tills vi åker till Thailand, ensamma i paradiset i 4 veckor , kan inte bli bättre! :)
Dock är det mer än 6 månader kvar men det är det fan värt :)

Ja jag vet inte vad jag mer ska säga, jobbar ju bara haha xD

Kommentarer
Postat av: ONE OF A KIND - Tävling pågår !

vad jobbar du med+

2010-06-15 @ 19:17:34
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: linn

sv: jaaa det är super härligt ! :D

fiin blogg btw

2010-06-15 @ 23:04:25
URL: http://lpuekker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0