Känner mig som en hemmafru;

Följ min blogg med bloglovin

Idag har jag varit duktig och städat i hela rummet och gjort iordning i garderoben, allt har bara legat huller om buller så nu äntligen har jag fixat det! Känner mig duktig :) dock skulle lite mer behövas rensas men det orkar jag inte för det tar så mycket tid och ork och sen har vi inte så mycket plats kvar till allt skit vi har, haha .
Känner verkligen att jag vill ha min egna lägenhet nu, jobbar på det men det kommer ta sin lilla tid . Men jag har redan hittat min lägenhet som jag vill ha och tro mig, den ska jag ha! Den är perfekt för mig och älsklingen, den ligger helt okej, visst den ligger vid tåget osv men jag skulle hellre hitta en vid tunnelbanan men denna lägenhet föll jag för, den är helt enkelt perfekt!
Åh vad jag vill flytta nu :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0