You are my world now

Japp snart dags att bege sig till tåget eller bussen för att åka in till stan till jobbet, usch har verkligen ingen lust alls men var ju så snäll och tog detta pass åt en tjej på jobbet :)
Har iallafall hunnit göra mig iordning, rakar älsklingens huvud så nu ser han ut som E.T igen haha :) , men det är min älskling det :)
Jobbar ju som sagt sent ikväll så kommer inte komma hem förens typ 1 eller nått, skit segt men det är ju helg så tågen går oftare nu så det är skönt! Är typ skit trött redan då jag inte kunde somna om imorse men försöker bli lite piggare med massa vatten och godis, hihi , imorse så busade jag och älsklingen i sängen så vart ju lite "pömsig" efter det haha .

Nej men nu ska jag fixa det sista och sedan gå ner till centrum !


Kommentarer
Postat av: melanie

sv; min dag har varit väldigt bra !

Vann en match med :):):):)

2010-01-23 @ 21:06:52
URL: http://melliiee.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ja det va verkligen en underbar film :D

2010-01-24 @ 16:10:09
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0