Update

Älsklingen och jag gick ner till affären och köpte lite smått och gott och lite nödvändiga saker som bröd och juice, men också massa gott, hehe . Efter det låg jag i sängen och kollade på serier och tog det bara lugnt och värmde mig då det var förjävla kallt ute ;o . Sedan runt 18 började jag med maten som blev såklart spagetti bolognese, what else lixom? men vart riktigt gott :) dock mådde jag lite illa då och det vart ännu värre så jag hoppade in i duschen med skit varmt vatten och det hjälpte faktiskt :) mår bättre nu och känner mig mycket fräschare :) lade ansiktsmask i ansiktet och skrubbade typ hela kroppen (thank god för skrubbhandskar) och så har man ju självklart världens godaste luktande tvål, moringa från the body shop!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0