Update

Okej tänkte väl vara lite social med er bloggläsare nudå, haha!
Nej inte för att mitt liv är så jävla intressant men lever ju bara ett normalt jävla liv eller hur .

Men iallafall, är skit trött så att alla vet det men det är väl ingen nyhet för de som känner mig väl, haha .
Men idag gick det fan skit bra på jobbet, var fan glad när jag gick hem för att det gått så bra, ingen sur kund och inget krångel under och efter jobbet vid bankningen, så fucking great :) Sköna människor jobbade idag med vilket var najs!
När jag kom fram till v-tuna så gick jag och handlade en massa gott till mig och älsklingen, chips, plopp, mentos och cola, mumma på det :) ska käka allting (okej inte allting) nu till filmen ikväll vilket jag kommer lägga upp snart vilken , som vanligt :)





p.s Är sugen att gå på bio (fatta vinken älskling)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0