My life would suck without you

Godmorgon bloggen!

Hoppas ni alla sovit gott för det har jag verkligen gjort, hade ju min baby bredvid mig som alltid, dock har vi så jävla varmt i rummet så idag ska jag öppna fönstret så vi kan få in lite frisk luft, haha .
Men men idag händer det grejer ska ni veta, haha nej men idag ska jag fixa lite grejer och sedan ikväll ska jag, älsklingen och Timmy in till nån krog på Söder och se på när robban spelar med sitt band, ska bli najs! :)
Får se om jag dricker något eller inte, visst jag jobbar imorgon men börjar sent har jag för mig .

Igår låg vi ju som sagt och kollade på film, vi skrattade som fan men vi hann bara se halva innan älsklingen typ halvsov så vi stängde av och gick och lade oss , myspys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0