Hemma igen hos min älskling!

Nu är jag hemma och är fan trött asså ;o
Tidigare idag så ringde jobbet och frågade om jag kunde komma in tidigare imorgon så kommer bli en lång dag imorgon :/ från 10.45 - 23.15 typ , segt som fan men det är pengar!
Idag när jag kom hem så var det ju ingen hemma som jag skrev tidigare men hann träffa på alla iallafall, Mami, papi, Jen och Lille-Po , sötnosen som ser ut som en vampyr nu när han börjar få tänder :) han följer trenden lix haha ;)
Vart thaimat till middag iallafall, mumma!
Men vet inte vad jag mer ska skriva nu, är typ bajstrött ...

Kommentarer
Postat av: malin

gud vilken fin blogg du har =D

2010-01-22 @ 17:56:31
URL: http://inteduigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0