Godmorgon ledigheten

Vaknade för en stund sedan av att älsklingen höll för min näsa, haha fan vad underbart vah ;P haha nej men har haft en förjävlig natt kan jag då säga er, usch på den . Gick och lade mig jätte tidigt igår för att jag var så jävla trött, tror klockan var typ halv 10 på kvällen, men vaknade av att älsklingen kom till sängen sent på natten och då kunde jag inte somna om, så låg där och försökte men det gick inte, men efter kanske en timme så somnade jag om, nej då drömde jag en mardröm så vaknade igen, men somnade om lätt, nej då drömde jag en mardröm till och ännu en till .
Alltså 3 mardrömmar på en natt, fan är det möjligt ens? Har alltid haft för mig att man börjar om på drömmen eller fortsätter på drömmen man nyss drömde, men nej nu var det 3 helt olika mardrömmar, men alla handlade om samma sak, döden, haha kanske ett tecken?
Nej nu ska vi inte vara sådana men hoppas att jag får sova lite bättre inatt iallafall .

Idag ska jag inte göra ett skit har jag bestämt, ska bara ligga och kolla på film och serier och mysa med älsklingen, ska ta en lång jävla dusch och bara chilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0