Godmorgon bloggen!

Vaknade för en liten stund sedan men låg kvar lite i sängen :)
Bloggen verkar krångla rätt mycket nu, men det gör det nog för alla skulle jag tro? men men hoppas de fixar det snart så att man kan skriva till andra lix :)

Men igår så jobbade jag till 23 då en tjej var sjuk så hon var tvungen att gå hem så då stannade jag kvar istället för henne, behöver de pengarna så det gjorde inte så mycket :) Dock var vi fan skit nåra igår, vilket man märkte när allting började ta slut och inget fylldes på, haha , men väl när vi slutade så gick det fort som satan att städa undan allt :) så det var najs .
Idag jobbar jag samma tid igen så kommer komma hem sent imorgon med vilket är segt men vad ska man göra :P
Just nu kollar jag på tv och ska kolla på Våra Bästa År och sedan äta frukost, är inte hungrig, det är fan helt sjukt, brukar typ alltid vara hungrig på morgonen nuförtiden, haha wierd .

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

vill också ha jobb ... buhu va de suger att gå hemma i brottby hahaha :)

2010-02-02 @ 07:53:44
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0