Din pojkvän!

Vad heter han - Freddy Alarik

Hur gammal är han -
21 år, fyller 22

Vad kallar du honom -
Älskling, baby, bebbo, unitard

Vad har han för ögonfärg -
Blåa?

Hur länge har ni kännt varandra -
typ 3 år kanske

Hur länge har ni varit tillsammans -
2 år, 9 månader och 20 dagar för att vara exakt

Hur träffades ni -
i skolan

Vad gör ni när ni träffas -
knullar?

Har ni haft sex -
nej vi väntar tills vi gifter oss -.-

Dricker han alkohol -
Klart han gör

Hur ofta är ni -
Varje dag, bor ju här hallå?

Är han snygg -
Alltid!

Är han en jävel på att kyssas -
Oja, me so horny everytime

När ska ni ses nästa gång -
Vi ses nu

När pratade du med han sist -
För 1 sekund sedan

Har han ätstörningar -
HAHAHA han äter som en häst

Är han tjock -
Pinnen?

Är han snäll -
Inte när han retas :(

Vad lyssnar han på för musik -
Olika, mest rock :)

Vad är han bra på -
Knulla?

Vad är han inte bra på -
Slita sig från datan

Vad gillar han för filmer -
Typ olika, men mest action och komedier .

Vad tycker han mest om -
Wow -.-

Vad tycker han bäst om hos dig -
Haha ingen aning, min humor, hur smart jag är, hur jäfla snygg jag är

Brukar han ge dig komplimanger -
Jodå det händer

Har du gråtit i hans famn -
För många gånger

Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn -
Varje morgon!

Charmig, blyg eller otrevlig -
Alla tre, hahahh

Har han träffat dina föräldrar -
Men ja?

Gillar de honom -
njaae, hahah skoja klart de gör ;P

Vad gillar han för mat -
Mongo, thai, pizza, tacos osv

Tar han hand om dig -
Vi tar alltid hand om varandra

Pratar ni om allt -
Nej vi utesluter sådant som är ointressant, för han - min blogg, för mig - wow

Vet du allt om honom, och han allt om dig -
Nej det skulle jag inte påstå, men det mesta

Bråkar ni ofta -
Inte på senaste tiden, men förut var det ofta :(

Känner du honom väl -
För väl, i looove it

Tycker du om honom -
Jag älskar honom

Tycker han om dig -
Han älskar mig med

Gör du allt för honom -
Always and forever

Kommer ni alltid vara tillsammans -
Tills döden skiljer oss åt

Något du vill tillägga -
Notera att jag var lite oseriös på vissa frågor ...
Annars så tillägger jag bara att jag älskar dig mest av allt Freddy, du och jag föralltid! <3





Kommentarer
Postat av: Blom & Hilton

FASHION! FASHION!

2010-01-08 @ 16:55:50
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

Märkte inte att du va oseriös på några frågor ;O?

2010-01-11 @ 12:20:44
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0