Award

 

Fick detta award av Emma

Med denna award följer lite måsten:

- Lägga in den på sin blogg
-Länka till den jag fått den av
-Berätta sju saker om mig själv


1. Jag är trött jämt och ständigt     

2. Jag är ett riktigt chokladmonster

3. Jag är mörkrädd                       

4. Jag hatar alla insekter som finns

5. Jag har hittat min själsfrände     

6. Jag är så otroligt barnslig ibland 

7. Jag har ett pyttehål över mitt högra? vänstra öra från när jag var liten, jag ramlade in i en taggbuske och en tagg åkte in i huden så doktorn fick dra ut den .

-Välj sju bloggar att skicka den till

-Länka till dessa bloggare

Jag skickar detta award till:

Alla er som läser detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0