Äntligen helg?

Nej helgen är typ värst för mig nu, innebär bara jobb lix, men hey ska inte klaga .
Igår jobbade ju jag som sagt heldag, det var riktigt segt och det vart inte bättre av alla fittigt sura kunder, men jag klarade av dagen iallafall haha . Dock fick vi sluta rätt så sent då det var skit mycket att göra . Slutade kanske 23.30 eller nått, så jag var riktigt trött igår när jag kom hem .
Men jag och älsklingen hoppade in i duschen och sedan gick vi och lade oss :)

Idag ska jag jobba, igen, men jobbar ikväll så har en liten stund på mig nu att ta det lugnt!
Vore skönt att få vara ledig visst men det ger inga pengar . Så nu jävlar ska det jobbas hehe .
Har inte så mycket att skriva då det inte händer så mycket just nu, men men :)

Hoppas ni får en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så tråkigt med sura kunder :( Förstår inte varför dom inte kan vara glad och trevlig, dom vinner ju inget på att vara sur.. Hoppas att det är bättre kunder ikväll!:)

2010-01-23 @ 14:52:49
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: linn

snygg blog:D

2010-01-23 @ 17:24:12
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0