2010

Ja vad ska man säga om nyår, hade det riktigt najs faktiskt! Vart en litne spontan tripp hem till Timmy där det fanns dricka och folk, dock drack jag inte så jätte mycket eftersom jag skulle upp och jobba idag, men är jag på jobbet? Haha neeej -.- mådde för illa imorse för att komma upp ur sängen ens . Gick in i badrummet för att tvätta bort sminket då bara hela jag skakade och mådde förjävla illa , så ringde jobbet, förklarade situationen och fick ledigt, wiho!
Dock har jag inga bilder då jag glömde min kamera hemma hos Timmy , då vi åkte därifrån rätt sent, jag somnade på soffan och vid kl 5 så väcker älsklingen mig och säger att vi ska gå till tåget så går bara och tar på mig jackan och skorna sedan kom jag på typ allting vi glömt haha x) . Men vi hade det roligt, mycket snack om typ allt mellan himmel och jord . Vart lite roligt när alla satt runt bordet och skulle säga det bästa och sämsta med 2009, älsklingen tyckte det vart lite pinsamt haha . Men alla sade bra svar :)
Sedan vart det ut och smälla raketer, vart inte så lyckat men vi hade fina raketer :) älsklingen fick många pussar på tolvslaget :) Sedan gick vi in och fortsatte dricka, vart ölspelet osv, ytterst trevligt :)
Försökte få iväg massa sms men det gick inte att skicka till någon ;o
Men just nu ligger jag död i sängen och tänkte typ spela eller något, kollar på filmerna som går på tvn .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0